lauantaina, heinäkuuta 29, 2006

Tervehdys!

Taas tuli viikonloppu ja mahdollisuus paasta nettiin, jippii. Ollaan täällä Edolossa toimistolla kun tuo toinen tekee vähän töitä ja mä saan sillä välin kirjoteltua rauhassa kuulumisia.

Kielikoulu loppui eilen ja vähän harmittaa. Mä viihdyin siellä niin hyvin että oisin voinut jatkaakin ja tietty opittavaakin olisi ollut vielä paljon. Täytyy kattoa sitten syyskuussa että jos ei töitä ole löytynyt ja rahavarat antaa myöden niin voisi vielä jonkun kurssin käydä. Oispahan sitten ainakin jotain tekemistä ettei kävisi aika ihan pitkäksi.

Viikolla ehdin jopa käydä shoppaamassakin mutta en niin kauheasti intoutunut shoppailemaan. Bershkasta tarttui pari paitaa mukaan. Luulin että ko. vaateketjua ei Italiasta löydy kun en aimmin oo liikkeitä täällä nähnyt mutta Duomon kulmalta Milanosta löyty yks liike. Alet oon täällä kyllä sen verran hyvät että pitäs enemmän käydä nyt shoppaamassa kun halvalla saa!

Aperitivolla on tullut käytyä melkein joka ilta ja vähän myöhäselle on yleensä mennyt joten koulussa on monena aamuna tullut oltua vähän silmät ristissä. 6-8 eurolla saa drinksun ja ainakin paikoissa jossa oon ollut on ollut aikamoiset määrät ruokaa, joten mahan on saanut myös täyteen.

Helle on piinannut mua edelleen Milanossa, lämpöä riittää 36-37 asteen verran..Joten viikonlopuksi sieltä on ihan mukava lähteä pois. Eilen illalla täällä Edolossa oli lämpöä vain 17 astetta kun satoi melkein koko illan.

Tänä viikonloppuna pitäisi vielä ehtiä kääntämään cv italiaksi. Ens viikolla on edessä nimittäin melkoinen virastokierros..questura, työkkäri, Italian kela eli INPS ja ties mitä..Aikamoinen paperiruljanssi edessä siis. Mut aikaahan mulla on :)

Ei kommentteja: