keskiviikkona, syyskuuta 13, 2006

Heipsan

Eipä ole hetkeen tullut kirjoiteltua kun työt loppu ja pääsy tietokoneelle on ollut aika rajoitettua. Nyt olen täällä Hannan ja Guidon luona Gardalla kylässä, ihan kiva välillä käydä Milanon ulkopuolella. Eilen vietetiin Hannan kanssa päivä Veronassa ja köröteltiin sieltä sitten bussilla Gardalle. Siellä ei paljon italiaa kuullut puhuttavan, suurin osa ihmisistä oli saksalaisia keski-ikäisiä turisteja.

Muuten aika on kulunut lähinnä töitä etsiessä, cv:tä olen lähetellyt aina eteenpäin kun on ollut mahdollisuus. Työhaastatteluista ei poikinut mitään, toinen paikka olikin osa-aikainen jonka palkka olisi huonompi kuin työttömyyskorvaus ja toisessa työnvalitystoimistossa ei sovittuna aikana ollutkaan ketään paikalla ja ovet oli säpissä. Hmm..Yritin soittaa miehelle, joka soitti minut haastatteluun mutta eipä kukaan vastannut edes puhelimeen. Puolen tunnin odottelun jälkeen poistuin paikalta ja laiton sitten perään ko. henkilölle sähköpostia..Ei tainnut olla kovin luotettava työnvälitystoimisto!

INPS:n kanssakin on ollut vähän selvittelemistä. Se, että olin 2 vkoa töissa mutkistikin huomattavasti mun asioita ja nyt saa taas toimitella ties mitä papereita että saan työttömyyskorvaukset juoksemaan..Toivottavasti asiat järjestyy!

Tänään vieteään illallista Milanossa, mun kämppis joka on kotoisin Leccestä, on luvannut kokata meille illallisen Puglian tyyliin :)

Ei kommentteja: